Staropramen globální značkou? Ano, je to tak! Můžeme být pyšní!

  • 31.7.2019
  • pivovar.cz

Pivní značka Staropramen se stala globální značkou, a stalo se tak z vůle Američanů. Značka Staropramen se stala jednou ze čtyř nejvíce podporovaných značek skupiny pivovarnického gigantu Molson Coors. Díky globalizaci této značky se do popředí dění dostává také samotná Praha. Značka Staropramen má Prahu ve světě od této chvíle jednoznačně symbolizovat a tím se ukázat taktéž ve formě virtuální reality. Dle odborníků bude v nadcházející kampani ukázáno, že domovem Staropramenu je právě Praha. Celá kampaň míří na to, že lidé v dnešní době až moc pracují a neumějí odpočívat a bavit se. A právě tuto informaci chce reklamní kampaň lidem předat a podnítit je k tomu, aby se dokázali také bavit a užívat si života. Dle Darka Ivančeviča, který má reklamní kampaň i celé dění kolem značky Staropramen na starosti, má být značka světu ukázána jako tradiční česká, ovšem musí dojít k emočnímu propojení s touto značkou, jelikož se ve světě vyskytuje mnoho dalších českých tradičních značek. Zákazníci by měli pivo Staropramen vnímat jako vyvážené pivo výtečné chuti, které se vaří tradičním českým způsobem a současně navádí lidi k tomu, aby stejně takto vyváženě dokázali žít. Má lidi přivést na myšlenku životní rovnováhy, kdy se dokážou bavit, odpočívat, i pracovat. Staropramen se prozatím dobře prosazuje ve Střední Evropě, Velké Británii či Skandinávii. Příznivou situací se může pochlubit ale také v Rusku či na Ukrajině. Starobrno by mělo v blízké době zahájit také pronikání na další trhy, například do Jižní Koreje či Spojených států. Zahraniční trh je však již nyní značce značně otevřen, protože dvě třetiny výroby putují do zahraničí a pouhá jedna třetina je prodávána zákazníkům v Česku a na Slovensku. Staropramen si tedy skutečně zaslouží status globální značky.  

Staropramen globální značkou? Ano, je to tak! Můžeme být pyšní!