Samson: ocenění i růst tržeb

  • 8.3.2019
  • pivovar.cz

Nejstarší budějovický pivovar Samson zažívá obrovskou expanzi a má za sebou nejvíce úspěšný rok za posledních třicet let. Svědčí o tom řada ocenění v rámci tuzemských i mezinárodních umístění, a také velice pozitivní hodnocení samotných spotřebitelů. Za nejvíce přínosné lze přitom považovat vítězství v soutěži World Beer Awards, které se pravidelně koná v Londýně. Zde se značka umístila v kategorii ležáků. Tržby společnosti meziročně vzrostly o 10 % a co se týče vývozů do zahraničí, v roce 2018 bylo vyvezeno více než 58 % celkové produkce. Ačkoliv byl jednu chvíli Samson Čechy poněkud opomíjen, nyní se do jejich povědomí vrací. Současně se však stává také dobrým pivem pro zahraniční spotřebitele. Podle ceny udělené v Londýně se jedná o nejlepší ležák z celé České republiky. Druhé místo přitom obdrželo také nealkoholické pivo Pito. Značce Samson náleží také ocenění Certificate of Excellence, které firma získala od porotců soutěže Brussels Beer Challenge. Pivní ležák značky Samson byl úspěšný také na soutěži První pivní extraliga, kde získal mezi českými pivy druhé místo. Co se týče modernizace pivovaru a přizpůsobení se dnešnímu novodobému prostředí, ani zde značka Samson nepokulhává. Pivovar byl totiž oceněn také ve známém titulu „Pivo, Bier & Ale.“ Jde přitom o technologické investice, ale také o investice, které byly vloženy do nové fasády. Pivovar Samson je možné si spojovat také s Mistrovstvím světa ve fotbalu v Rusku, zde jako jediné pivo dominovalo pivo značky Samson. O značce Samson Jedná se o českou značku piva, která se v roce 2011 oddělila od Budějovického měšťanského pivovaru. Vlastníkem této skupiny je ABInBev. Firma byla založena roku 1795 a nyní je již dokončena celá etapa modernizace tohoto pivovaru.    

Samson: ocenění i růst tržeb