Pivo už dávno není jenom o kvantitě

  • 31.10.2018
  • pivovar.cz

Mnoho společností a výrobců hraje především na kvantitu, proto se k nám dostává často nedobré zboží nejenom v oblasti zboží, služeb, ale dokonce i v rámci potravin. Výrobci však pomalu přicházejí na myšlenku, že lidé žádají raději méně kvalitního zboží, za které jsou ochotni si také pěkně připlatit. K takovému názoru došel i zakladatel Šumavského pivovaru z Vimperka, jehož pivo je základem českých restaurací, ovšem je známé a oblíbené také v zahraničí.   Sám říká, že jeho cílem není produkovat pivo ve velkém objemu, ale naopak jej činit zajímavým a specializovat výrobu na úrovni špičkové kvality. Ivan Hojdar to dosáhl dokonce tak daleko, že jeho pivo je dodáváno do restaurací Zdeňka Pohlreicha. Současně se jeho firma stala jihočeskou firmou roku a navazují spolupráci s pivovarem v Austrálii. Je tedy evidentní, že lidé skutečně nežádají kvantitu, ale naopak touží po kvalitě.   Když Ivan Hojdar začal podnikat v pivním průmyslu, vařil pouze tři piva a světlý a polotmavý ležák a tmavý speciál. Poté přišla na řadu další várka piv a v současné době nabízí celkem 17 druhů různých piv. Lidé neustále žádají něco nového a tato společnost se jim snaží co nejvíce vyjít vstříc. Přesto neopomíná uvést, že největší část produkce je stejně světlý a polotmavý ležák. Uvádí totiž, že lidé nejdříve novinku rádi ochutnají, ale poté se stejně vrátí ke svému oblíbenému a stálému pivu.      

Pivo už dávno není jenom o kvantitě