Nejlepší ležák na světě? Budějovický Budvar!

  • 30.6.2018
  • pivovar.cz

Budějovický Budvar se vyznačuje velkým potenciálem, ke kterému postačí vybudovat ve světovém měřítku samostatnou kategorii. Pak bude pro celé pivovarnictví poskytnuto super místo.Přesto je však nutné se zaměřit zejména na marketing a ten vytvořit více profesionálním, než je tomu doposud. Současně je nutné vymezit prémiové segmenty trhu a dostat se do správných restaurací, alespoň dle slov Petra Dvořáka, vůdce Jihočeského pivovaru.  Současně je třeba dokázat vylepšit oblast exportního marketingu a celkově upravit již fungující struktury.  To všechno odhalil po roce fungování v této společnosti a plánuje učinit mnohé další změny. Dobře totiž ví, že marketing hraje značně důležitou roli a je třeba využívat zejména komunikačních prostředků. Též se orientuje na oblast sociálních sítí a nových forem markertingové komunikace. Zároveň se zaměřuje zejména na země jako je Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko či Spojené Království. Export je však naplánován i do mnohem váce vzdálenějších zemí, jako je Afrika, Asie či Jižní Amerika.   Jenom za loňský rok vyvezl Budvar 990 tisíc hektolitrů českého oblíbeného moku. Přesto došlo k mírnému poklesu, protože pivovar funguje už dlouhodobě na hranici svých možností.

Nejlepší ležák na světě? Budějovický Budvar!